Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Άλλος ένας Βαρόνος των ναρκωτικών συνελήφθη με 2,85 γραμμάρια κάνναβη!

Έκρυψε την κάνναβη στα παπούτσια τουΠροσωπικό του λιμενικού συνέλαβε σήμερα τα ξημερώματα στο λιμάνι της Σούδας Χανίων έναν 26χρονο, κατά την αποβίβασή του από πλοίο, διότι σε έλεγχο που διενεργήθηκε, βρέθηκε στην κατοχή του, κρυμμένη μέσα στα παπούτσια του μία νάιλον συσκευασία, η οποία περιείχε, φυτικά αποσπάσματα ακατέργαστης ινδικής κάνναβης μικτού βάρους 2,85 γραμμαρίων.

Προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Χανίων, ενώ η ναρκωτική ουσία κατασχέθηκε. 


http://www.newsbeast.gr


Σχόλιο Τσογλανίου: Επιτέλους η αστυνομία κυνηγάει το εμπόριο στη ρίζα του!!! Και εννοείται ότι κατασχέθηκε η ουσία! χαχαχαχαχα! Καλό!!!
Διαβάστε περισσότερα »

Τέλος ο Τελευταίος-Ατελείωτος-Τελειωμένος από τον Sentra fm


Η αγαπημένη εκπομπή αυτού του blog κόπηκε αιφνίδια από τον αέρα του Sentra fm λόγω περικοπών του σταθμού. Ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιώργος Μιχάλακας που μας κρατούσε μεταμεσονύχτια παρέα το ανακοίνωσε μέσω του group "φαντάσματος" όπως ο ίδιος αποκαλεί. Από εδώ να του ευχηθούμε ό.τι καλύτερο στα επαγγελματικά του και γρήγορα σε μια νέα ραδιοφωνική στέγη για να ακούσουμε ξανά την εκπομπή που ανάγκασε τον Chuck Norris να παραδεχτεί την κατωτερότητα του... 

Τελικά ο Νίτσε έλεγε Μιχαλακίες...
ΤΣΟΓΛΑΝΟΣ
Διαβάστε περισσότερα »

Ο ρόλος των social media στις εξεγέρσεις της Μ. Ανατολής


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) έχουν μετατραπεί σε πολύτιμα εργαλεία στα χέρια των αντιφρονούντων στις χώρες της Μέσης Ανατολής, όπου η λογοκρισία τόσο στα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης, όσο και στο διαδίκτυο συνεχίζει να εφαρμόζεται.
 
Η αρχή
Η αρχή για τη χρήση των social media ως εργαλείο για το συντονισμό επαναστατικών κινήσεων και ενημέρωσης του υπόλοιπου κόσμου έγινε με το «Πράσινο Κίνημα» στο Ιράν την περίοδο των εκλογών, τον Ιούνιο του 2009. Μετά τις εκλογές χιλιάδες πολίτες κατέβηκαν στους δρόμους, κατηγορώντας τον Mahmoud Ahmadinejad για αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος, ζητώντας την ακύρωση των εκλογών. Αρκετοί πολίτες τότε σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια των διαδηλώσεων. Παρόλο που η νέα κυβέρνηση προσπάθησε να παρεμποδίσει την πρόσβαση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, εικόνες και ανταποκρίσεις από τα γεγονότα πλημμύρισαν τα TwitterFacebookYouTube και τροφοδότησαν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης. H καμπάνια που διοργανώθηκε μέσω Facebook και Twitter ήταν τόσο επιτυχημένη που δεκάδες χιλιάδες χρήστες άλλαξαν την κύρια εικόνα τους, εκείνες τις ημέρες, σ’ ένα πράσινο φόντο που υποδήλωνε τη συμπαράσταση τους στο κίνημα (http://bit.ly/fHFnul).
Για αρκετούς Ιρανούς bloggers, η χρήση των social media στην περίπτωση της Τυνησίας και της Αιγύπτου αποτελεί ζωντανή ανάμνηση του «Πράσινου Κινήματος». Για καθετί που συμβαίνει στους δρόμους της Αιγύπτου και της Τυνησίας στη διάρκεια των τελευταίων εξεγέρσεων, εκατομμύρια posts και tweets γράφονται και εκατοντάδες videos ανεβαίνουν στο διαδίκτυο.
 
Αίγυπτος και Τυνησία
Η ροή των ειδήσεων στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά στην περίπτωση της Αιγύπτου, είναι τόσο μεγάλη που πολλά από αυτά τα sites, δημιούργησαν υποσελίδες που αναφέρονται αποκλειστικά στην Αίγυπτο (www.tumblir.com/tagged/egypt). Τα ειδικά αυτά αφιερώματα περιέχουν δηλώσεις που ανάρτησαν οι ίδιοι οι πολίτες και videos που τράβηξαν από τα κινητά τους τηλέφωνα την ώρα των συμπλοκών. Από μόνη της η πρωτοφανής ενέργεια του αιγυπτιακού καθεστώτος να διακόψει την πρόσβαση στο διαδίκτυο στις 28 Ιανουαρίου, αποδεικνύει το σημαντικό ρόλο που έπαιξαν αυτά τα μέσα στην εξέγερση.
Τα social media βοήθησαν πρωτίστως στην οργάνωση και το συντονισμό των εξεγερμένων. «Κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι τα social media κατάφεραν να πείσουν τόσο τον κόσμο να βγει στο δρόμο, αλλά βοήθησαν σίγουρα όλον αυτό το οργισμένο πλήθος να συντονίσει τις κινήσεις του» δήλωσε η Clay Shirky, θεωρητικός των μέσων ενημέρωσης. Ο μόνος κίνδυνος που ελλοχεύει με την έντονη χρήση των social media υπό αυτές τις συνθήκες είναι να μείνουν ακτιβιστές και bloggers πίσω από τις οθόνες τους και να μη συμμετάσχουν ενεργά στην εξέγερση. (http://bit.ly/h1tIs7)
Ο διευθυντής του CyberDissidents.orgDavid Keyes σε συνέντευξη του στο PBS τόνισε ότι μια από τις σημαντικότερες συνεισφορές των social media στους αντιφρονούντες είναι η δυνατότητα αδιάκοπης επικοινωνίας με το κοινό του δυτικού κόσμου και κυρίως το συναίσθημα ότι ακούγονται και υποστηρίζονται από το κοινό αυτό. Όταν κόπηκε στην Αίγυπτο η πρόσβαση στο internet, η διαδικτυακή κοινότητα κατέβαλε κάθε προσπάθεια επανασύνδεσης, αποδεικνύοντας πως ο αποκλεισμός οποιασδήποτε χώρας είναι πλέον ανέφικτος. Η Google ενήργησε άμεσα δημιουργώντας μια εφαρμογή που επέτρεπε την ανάρτηση tweets, μέσω κινητών τηλεφώνων. Ακόμα, δημιουργήθηκε το δίκτυο http://www.openmeshproject.org/, όπου προσέφερε εναλλακτικές λύσεις στους Αιγύπτιους χρήστες για να μπορούν να αναρτούν υλικό από τις διαδηλώσεις στο διαδίκτυο.
Αποτέλεσμα ήταν οι χρήστες των social media να έχουν ανά πάσα στιγμή πρόσβαση στα γεγονότα που συνέβαιναν κάθε λεπτό σε Τυνησία και Αίγυπτο, είτε σε μορφή κειμένου, είτε σε μορφή ηχητικού μηνύματος και video. Οι περισσότεροι χρήστες στράφηκαν στα blogs και στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης για να αποσπάσουν πληροφορίες, αφήνοντας πίσω τα παραδοσιακά μέσα. To βασικό στοιχείο είναι ότι μέσω των social media, οι χρήστες συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία της πληροφόρησης και συνεχίζουν την επικοινωνιακή αλυσίδα που έχει δημιουργηθεί. Πολλοί μεταφράζουνtweets από τα γαλλικά και τα αραβικά στα αγγλικά και τα διαδίδουν μέσω των δικών τους λογαριασμών σε Facebook καιTwitter ή και μέσω των blogs τους. Ακόμα, μπορούν να στείλουν μηνύματα στήριξης και συμπαράστασης στους αντιφρονούντες.
 
Θα γινόταν επανάσταση χωρίς τη συμβολή των social media;
Οι περισσότεροι bloggers, επικοινωνιολόγοι και δημοσιογράφοι απαντούν θετικά. Είναι σαν να ισχυρίζεται κανείς πως η Γαλλική Επανάσταση δεν θα γινόταν χωρίς τη συμβολή του Τύπου. O δημοσιογράφος Andy Carvin, που παρακολούθησε στενά την υπόθεση της Αιγύπτου, αναρτώντας περίπου 400 tweets κάθε μέρα στο λογαριασμό του, απάντησε στο παραπάνω ερώτημα δανειζόμενος τα λόγια μιας αιγύπτιας συναδέλφου του, σύμφωνα με την οποία «η επανάσταση θα γινόταν κάποια στιγμή αλλά σίγουρα θα έπαιρνε πολύ περισσότερο χρόνο και θα ήταν πολύ πιο αιματηρή».
Αναλογιζόμενοι πως το ποσοστό των πολιτών που έχουν πρόσβαση στο internet στις χώρες της Μέσης Ανατολής κυμαίνεται κοντά στο 10%, μπορούμε να συμπεράνουμε πως το διαδίκτυο ήταν καταλυτικό στοιχείο στην επανάσταση, ή την εξέγερση αν θέλετε, αλλά όχι το πρωταρχικό. Η γενεσιουργός αιτία, όπως και στις περισσότερες επαναστάσεις, ήταν η ανάγκη των πολιτών να απαλλαγούν από τα καθεστώτα που κυριαρχούν επί σειρά ετών στις χώρες τους. Όταν κόπηκε η πρόσβαση στο Internet, το συναίσθημα της αγανάκτησης οδήγησε ακόμη περισσότερους πολίτες να κατεβούν στο δρόμο και να διαδηλώσουν.
 
Εργαλεία επανάστασης
Με αφορμή τις εξεγέρσεις και τα κινήματα στη Μέση Ανατολή, τα social media, με βασικά τους πλεονεκτήματα την εύκολη πρόσβαση και τη διαδραστικότητα, έδειξαν το ρόλο που μπορούν να παίξουν στη διαδικασία μιας πολιτικής και κοινωνικής αλλαγής. Οι χρήστες στρέφονται σταδιακά στην κοινωνικο-πολιτική διάσταση αυτών των μέσων, μετατρέποντας τα σε παγκόσμια πεδία πολυφωνίας και επαναστατικά εργαλεία. Αυτό που μένει είναι να δούμε κατά πόσο αυτή η έκρηξη των social media θα κερδίσει τη μάχη με τη λογοκρισία και θα παρασύρει στην επανάσταση και άλλες χώρες της Μέσης Ανατολής.

Διαβάστε περισσότερα »

Χρόνια πολλά Τζιμάκο

      Σαν σήμερα το 1955 γεννήθηκε ο (κατ' εμέ) πιο ευφυής Έλληνας, ο Τζίμης Πανούσης. 

Άλλος θα τον χαρακτήριζε Χατζηπαναγή πεταμένο στις πίστες της Νεοελληνικής διασκέδασης. Ας επιφυλαχτούμε. Λάκκος λεόντων η καλλιτεχνία: Θα επιβιώσει ο μονομάχος μάρτυρας;
Ποιος περίμενε ότι ο νεαρός τσιλιαδόρος αριστεριστών αφισοκολλητών των Βορείων Προαστίων θα όρθωνε μια μέρα το ανάστημα του, θα 'βγαζε γλώσσα; Γλώσσα αυθάδικη που σμπαραλιάζει, στόμα που φιλάει και δαγκώνει ταυτόχρονα. Ερωτικός και αποκρουστικός. Τον απορρίπτεις ή τον δέχεσαι. Αλλά πάντα πληρώνεις.
Τζίμης Πανούσης, Ελευθεροτυπία Αύγουστος 1985
Ο Τζίμης Πανούσης γεννήθηκε στις 12 Φλεβάρη του 1954 από μικρασιάτες πρόσφυγες γονείς - τον Θεόδωρο και τη Φωτεινή - στην Αθήνα και μεγάλωσε στο Χολαργό.
Το 1972, δύο χρόνια πριν πέσει η Χούντα, στο Χολαργό λειτουργεί ο ΠΟΜΝΕ (Πολιτιστικός Όμιλος Νέων). Ο Τζίμης Πανούσης και ομάδα καλλιτεχνών στήνουν θεατρική ομάδα και φωνάζουν τον Γιάννη Χουβαρδά να κάνει μαθήματα. Στη συνέχεια ανεβάζουν παραστάσεις  με έργα του Γ. Σουρή  στον κινηματογράφο "Αλόμα". Μετά το κλείσιμο του ΠΟΜΝΕ η ομάδα μετονομάζεται σε Καλλιτεχνική Εταιρεία και μεταφέρεται σε άλλη γειτονιά του Χολαργού. Εκεί ο Τζιμάκος με την "Χαρούμενη Κουδουνίστρα" παρουσιάζει την παράσταση "Κουλτούρα Ντίνερ", ένα μιούζικαλ με φασολάδα.
Το καλοκαίρι του 1973 βρίσκει δουλειά, από μικρές αγγελίες, στον περιοδεύοντα Μουσικό Θίασο Κρήτης, ένα μπουλούκι-βαριεττέ. Εκεί ο Τζιμάκος τραγουδάει με τη κιθάρα του και κάνει τον βοηθό ταχυδακτυλουργού και τον κομπέρ του Θιασάρχη Μανωλιού σε περιοδεία σχεδόν σε όλη την Ελλάδα.
Όταν δημιουργείται η Θεατρική Συντεχνία (Χουβαράς, Αρμάος, Αδαμάκη κ.α.) ο Τζίμης συμμετέχει ως ηθοποιός, μουσικός και τραγουδιστής. Ανεβάζουν τον "Αλέκο με τα κυδώνια", τον "Ερωτόκριτο" με τον Δήμο Αβδελιώδη σε Ελλάδα και Ευρώπη (Σουηδία, Νορβηγία, Αγγλία κ.λπ.). Μετά συμμετέχει για ένα καλοκαίρι στο θέατρο Καισαριανής σε σκηνοθεσία Σταύρου Ντουφεξή όπου παίζει τουμπερλέκι, αντικαθιστώντας τον γέροντα Μαθιό Μπαλαμπάνη, στην "Ιφιγένεια εν Αυλίδι" σε όλη τη διάρκεια του έργου επί σκηνής. Όταν η παράσταση πηγαίνει στην Πολωνία δεν τον παίρνουν επειδή "δεν ήτανε κνίτης".
Στη συνέχεια εγκαταλείπει τον θίασο για να δουλέψει ως υπάλληλος στην Εθνική Τράπεζα από την οποία θα παραιτηθεί σε σύντομο χρονικό διάστημα.[1]
Μουσικά δηλώνει αυτοδίδακτος και παίζει λίγο απ' όλα. Στα μέσα με τέλη της δεκαετίας του '70 σχηματίστηκαν οιΜουσικές Ταξιαρχίες. Η πρώτη εμφάνιση του Τζιμάκου με τις Μουσικές Ταξιαρχίες σε κοινό έγινε το 1977 στο κλαμπ  "Αρχιτεκτονική" επί της Πανεπιστημίου στη "Στοά του Απότσου" με τον Άντριου (τύμπανα), τον Παντελή Φουρνιάδη (μπάσο), τον Τζιμάκο (ακουστική κιθάρα) και τον Δημητρη Μπάθρα (ηλεκτρική κιθάρα), ενώ η μικρή Μάρθα από την τράπεζα έπαιζε σαιξπηρικούς μονολόγους πάνω σ’ ένα τραπέζι. Μετά στο μπάσο έρχεται ο Κώστας Πολιτής, ένας μεγάλος μουσικός, που δυστυχώς "έφυγε" για πάντα, όπως και ο Μπάθρας.
Το 1978-79 στη παράνομη κασέτα Disco Tsoutsouni παίζουν Βαγγέλης Βέκιος (τύμπανα), Άκης Δαούτης (μπάσο), Σπύρος Πάζιος(κιθάρα), Βαγγέλης (Van) Σβάρνας (σαξόφωνο), Δημήτρης Παπανικολάου (πιάνο). Μετά έρχεται ο Γιάννης Δρόλαπας (κιθάρα) και στη θέση του Δαούτη στο μπάσο ο Δημήτρης Δασκαλοθανάσης.
Τους καλούν στο "Skylamb", στην Πλάκα για μια παράσταση το καλοκαίρι το 1979 και καταλήγουν να παίζουν επί ένα χρόνο κάθε μέρα χωρίς ρεπό. Κατά καιρούς από τις ΜΤ περνάνε αρκετοί μουσικοί όπως ο Γιάννης Γιοκαρίνης (πλήκτρα), ο Άκης Περδίκης (τύμπανα), ο Βασίλης Γκίνος (πλήκτρα), ο Πιέρ Χωρέμης (κιθάρα), ο Γιώργος Καραγιαννίδης (μπάσο) και αργότερα ο Ηλίας Αχλαδιώτης (τύμπανα), ο Τάσσος Καλλινιώτης (κιθάρα), ο Αλέκος Αράπης (μπάσο) κ.α.
Η πρώτη τους δισκογραφική δουλειά είναι ο δίσκος Μουσικές Ταξιαρχίες που κυκλοφόρησε από την MINOS-EMI το 1982. Ακολούθησαν οι δίσκοι Αν η Γιαγιά μου είχε Ρουλεμάν (1984) και Hard Core (ζωντανή ηχογράφηση, 1985). Το 1983 οι Μουσικές Ταξιαρχίες καμουφλάρονται κάτω από το όνομα Alamana's Bridge και συμμετέχουν στον δίσκο-συλλογή ελληνικού ροκ Made in Greece Vol.1, παρά τις αντιρρήσεις της τότε δισκογραφικής τους εταιρείας. Από τον επόμενο δίσκο Κάγκελα Παντού (1986) ο Πανούσης αποφασίζει να συνεχίσει μόνος του, παρατάει το όνομα Μουσικές Ταξιαρχίες και αποδείχνει περίτρανα ότι είναι μια ομάδα μόνος του. Το 1987 κυκλοφορεί ο τελευταίος δίσκος από την MINOS-EMI Χημεία και Τέρατα. Οι επόμενοι δύο δίσκοι Δουλειές του Κεφαλιού / The Greatest Kitch Live! (1990) και Ο Ρομπέν των Χαζών (ζωντανή ηχογράφηση, 1992) κυκλοφορούν από την Music Box International, ενώ το Vivere Pericolosamente από την Warner το 1993. Η επόμενη δισκογραφική του δουλειά κυκλοφόρησε εφτά χρόνια μετά, το 2000, με τίτλο Με Λένε Πόπη (ζωντανή ηχογράφηση) και κάτω από την αιγίδα της νεοϊδρυθείσας και ιδιόκτητης δισκογραφικής εταιρίας του Τζίμη ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ Α.Ε. Κυκλοφόρησε επίσης μαζί με το περιοδικό Μετρό το 2002 το ολιγόλεπτο CD Δείγμα Δωρεάν με ακυκλοφόρητα τραγούδια από τις τελευταίες παραστάσεις του.
Πέρα από τη μουσική o Τζίμης Πανούσης έχει ασχοληθεί κατά καιρούς με το ραδιόφωνο, την τηλεόραση και λίγο με τονκινηματογράφο. Έχει μια δεκαπεντάχρονη ιστορία σαν ραδιοφωνικός παραγωγός στους ραδιοσταθμούς Top FM, Κανάλι 15, Ωχ FM, Flash 9.65, 88 μισό Θεσσαλονίκης ΣΚΑΪ 100,3FM, CITY 99,5, Ράδιο Θέμα και Ράδιο 9. Στην τηλεόραση δεν ήταν ιδιαίτερα τυχερός αφού η εκπομπή του Κορίτσια ο Τζίμης που επρόκειτο να μεταδοθεί από την τότε ΕΤ2 το 1995 τελικά κόπηκε. Υπάρχουν όμως στιγμιότυπα από την εκπομπή αυτή που κατά καιρούς έχει παρουσιάσει κατά τη διάρκεια τηλεοπτικών συνεντεύξεών του. Επίσης έχει εμφανιστεί έκτακτα σε τηλεοπτικές σειρές όπως οι Δέκα Μικροί Μήτσοι του Λάκη Λαζόπουλου. Όσον αφορά στον κινηματογράφο, έχει πρωταγωνιστήσει στην ταινία Ο Δράκουλας των Εξαρχείων (1981) του Νίκου Ζερβού μαζί με τις υπόλοιπεςΜουσικές Ταξιαρχίες και έχει εμφανιστεί ως γκεστ σταρ στις ταινίες Ηνίοχος (1995) του Αλέξη Δαμιανού, Προστάτης Οικογένειας(1997) του Νίκου Περάκη και Safe Sex (1999) των Μ. Ρέππα - Θ. Παπαθανασίου.
Ο Τζίμης έχει χρηματίσει και συγγραφέας. Έχουν κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα έξι βιβλία του. Πρώτο ήταν το Η Ζάλη των Τάξεων(Γνώσεις, 1989) που περιέχει 40 ιστορίες ραδιοφωνικής φαντασίας που ακούστηκαν από την εκπομπή "Δούρειος Ήχος" στον Top FM την περίοδο 1988-89, ακολούθησαν τα Πικρέ, Μικρέ Μου Αράπη (Opera, 1990) που είναι μια σαπουνόπερα 22 επεισοδίων που ακούστηκε από τον "Δούρειο Ήχο" το καλοκαίρι του 1989 και Το Κυνήγι της Γκόμενας (Opera, 1992) που αποτελείται από 30 σύντομες γυναικείες βιογραφίες. Τέλος το 1996 κυκλοφορεί το Υγιεινή Διαστροφή (Opera) - για τα 20 χρόνια της παρουσίας του - που συμπεριλαμβάνει την έκδοση σε CD του Disco Tsoutsouni και περιέχει το σύνολο των στίχων των τραγουδιών του μέχρι τότε καθώς και συνεντεύξεις, γκάλοπ κ.α. Το 2005, κυκλοφόρησαν δύο ακόμα βιβλία του με τίτλους Μικροαστική Καταστροφή (το οποίο περιέχει ψηφιακές ζωγραφιές και ποιήματα) και Πούστευε και Μη Ερεύνα.
Η ιδεολογική στάση του Πανούση και η καυστική του σάτιρα τον έχει φέρει αρκετές φορές αντιμέτωπο με το δικαστήριο. Οι περιπέτειές του με τη δικαιοσύνη ξεκινάνε από πολύ παλιά. Για την ακρίβεια ξεκινά το 1980 με μία κατηγορία από το Πλημμελειοδικείο Καρδίτσας για περιύβριση κατά της αρχής. Ακολούθησαν αρκετές δίκες με κύρια κατηγορία την αθυροστομία του Τζίμη αλλά και τον καυστικό του στίχο που έθιγε άμεσα και έμμεσα πρόσωπα και καταστάσεις. Είναι γεγονός ότι κατά την περίοδο πριν την κατάργηση της λογοκρισίας (δηλ. περίπου το 1984) οι δίσκοι των Μουσικών Ταξιαρχιών ήταν λογοκριμένοι στα σημεία που υπήρχαν λέξεις που "προσέβαλαν τη δημόσια αιδώ". Με το δίσκο Δουλειές του Κεφαλιού, σύρεται στα δικαστήρια για περιύβριση εθνικού συμβόλου αφού στο εξώφυλλο του δίσκου εικονιζόταν να ανοίγει τρύπες σε ελληνικές σημαίες. Παρόλα αυτά ποτέ δεν κρίθηκε ένοχος για αυτές τις κατηγορίες.
Το 1997 άρχισε νέος κύκλος δικαστικών αναμετρήσεων αυτή τη φορά για συκοφαντική δυσφήμηση, με αντίδικο τον Γιώργο Νταλάρα τον οποίο ο Τζίμης Πανούσης περιέπαιζε κατά τη διάρκεια παραστάσεών του για τη στάση του σχετικά με τις αφιλοκερδείς συναυλίες του. Ο Γιώργος Νταλάρας κατέθεσε ασφαλιστικά μέτρα εναντίον του, που ίσχυσαν μέχρι την εκδίκαση της υπόθεσης, και απαίτησε από τον Πανούση να σταματήσει να χρησιμοποιεί τη φωνή και την εικόνα του στις παραστάσεις του, με πρόστιμο αν το έκανε ενός εκατομμυρίου δραχμών για κάθε αναφορά! Αργότερα, στις 10 Σεπτέμβρη 1997, με αγωγή ζήτησε ποσό αποζημίωσης εκατό εκατομμυρίων δραχμών για ηθική βλάβη αλλά τελικά η υπόθεση έληξε με καταδίκη του Πανούση σε φυλάκιση πέντε μηνών με αναστολή από το τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών (απόφαση 8002/1998). Ο Πανούσης στις 27 Μαΐου 1999 κατέθεσε έφεση η οποία απορρίφθηκε από το εφετείο Αθηνών στις 21 Δεκέμβρη του 2000 (απόφαση 3040/2001). Η απόφαση επικυρώθηκε ξανά από το Τριμελές Εφετείο Αθηνών το Μάη του 2002 και τελεσίδικα τον Απρίλη του 2004 από τον Άρειο Πάγο.
Ένα εξώφυλλο στο περιοδικό Κλικ το 1999 πού έδειχνε τον Τζίμη ντυμένο αρχιεπίσκοπο να δαγκώνει ένα μήλο κρατώντας την κιθάρα του ήταν η αιτία για την κατηγορία αυτού και των εκδοτών του περιοδικού για καθύβριση θρησκεύματος. Οι κατηγορούμενοι έφυγαν ομόφωνα αθώοι από το ακροατήριο. Μια από τις πιο γνωστές κατηγορίες που αντιμετώπισε ο Πανούσης και αναπαράχθηκε πολύ από τα ΜΜΕ (όπως και αυτή με τον Νταλάρα) ήταν η κατηγορία για προσβολή εθνικού συμβόλου, αιτία της οποίας αυτή τη φορά ήταν η αφίσα της παράστασης Της Πατρίδας μου η Σημαία η οποία έδειχνε την ελληνική σημαία με ένα σφυροδρέπανο στη θέση του σταυρού. Αρχικά καταδικάστηκε στις 23 Οκτώβρη του 2000 σε εξαγοράσιμη ποινή τεσσάρων μηνών φυλάκισης αλλά τελικά αθωώθηκε δευτεροδίκως από το 5ο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών στις 5 Δεκέμβρη του 2001. Στις αρχές του 2005 ο Πανούσης θα καταδικαστεί, ερήμην, από το πρωτοδικείο Πάτρας για εξύβριση αστυνομικού επειδή κατά τη διάρκεια παράστασής του στην πόλη έκανε τηλεφωνική φάρσα σε συνταξιούχο αστυνομικό.
Ο Τζίμης Πανούσης ήταν για χρόνια παντρεμένος με τη Λίλη και έχει ένα γιό, τον Άρη. Η Λίλη έχει τραγουδήσει το κομμάτι SOS: Πεντάγωνο καλεί Μόσχα (Νύχτες της Μόσχας) στον δίσκο Disco Tsoutsouni. O Άρης έχει τραγουδήσει ντουέτο με τον πατέρα του, μέσα από video wall, ένα τραγούδι με (άτυπο) τίτλο Το τραγούδι του Άρη στην παράσταση Με λένε Πόπη Νο2: Η Επιστροφή.
Ο Τζίμης μαζί με την γυναίκα του την Αθηνά, έχουν μια κόρη, τη Φωτεινή.


Διαβάστε περισσότερα »

Καμπάνια αγάπης για τα παιδιά με καρκίνο

Εκστρατεία αγάπης ξεκίνησε ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια η «ΦΛΟΓΑ». Η εξόρμηση, που έχει ως σύνθημα «Όλα τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη σωστή ιατρική, ψυχική και κοινωνική φροντίδα», πραγματοποιείτε στο πλαίσιο της Παγκόσμια Ημέρας Κατά του Καρκίνου της Παιδικής Ηλικίας, που είναι την Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνετε την Κυριακή, 20 Φεβρουαρίου.

Με την αποστολή ενός μηνύματος από το κινητό τηλέφωνο στον αριθμό 19454 καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, η «Φλόγα» θα ενισχύεται με 1 ευρώ τη φορά (η χρέωση του SMS είναι 1,23 ευρώ). Στα προγράμματα του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια η «ΦΛΟΓΑ» περιλαμβάνονται η λειτουργία υπερσύγχρονου ξενώνα για παιδιά από την περιφέρεια που νοσηλεύονται στις ογκολογικές κλινικές των Νοσοκομείων Παίδων, η κατ’ οίκων νοσηλεία παιδιών, η ψυχολογική υποστήριξη ασθενών παιδιών και γονέων, η λειτουργία σχολείου στον ξενώνα, η παροχή σύγχρονης τεχνολογικής υποδομής στα νοσοκομεία μέσω χορηγιών, η αποστολή γιατρών σε εξειδικευμένα σεμινάρια κ.α.

Και η «ΛΑΜΨΗ» Β. Ελλάδας

Σε μήνυμά τους με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για τον παιδικό καρκίνο ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια η «ΦΛΟΓΑ» και ο Σύλλογος Γονιών Παιδιών Πασχόντων από Κακοήθη Νοσήματα - Β. Ελλάδας η «ΛΑΜΨΗ» αναφέρουν, μεταξύ άλλων, ότι στον κόσμο, κάθε χρόνο, 250.000 παιδιά νοσούν από καρκίνο, από τα οποία μόνο σε ποσοστό 20% έχουν δυνατότητα πρόσβασης σε σωστή ιατρική φροντίδα. Ποσοστό 80% από αυτά προέρχονται από τις αναπτυσσόμενες χώρες, στις οποίες δεν υπάρχει δυνατότητα διάγνωσης και σωστής θεραπείας. Πάνω από 150.000 θάνατοι κάθε χρόνο, θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί, εάν υπήρχε δυνατότητα έγκαιρης διάγνωσης και εξειδικευμένης θεραπείας σε όλα τα παιδιά. Στην Ελλάδα, υπολογίζεται ότι 280 - 300 παιδιά νοσούν από καρκίνο κάθε χρόνο.

Τα τελευταία χρόνια, με την πρόοδο της ιατρικής, ποσοστό 70% από τα παιδιά, που έχουν πρόσβαση σε εξειδικευμένη θεραπεία, γίνονται καλά.


Στον καρκίνο δεν υπάρχει πρόληψη παρά μόνο έγκαιρη διάγνωση.

Θα πρέπει λοιπόν - τονίζουν η «Φλόγα» και η «Λάμψη» - να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην εκπαίδευση των επαγγελματιών της υγείας, ώστε να είναι σε θέση να διαγνώσουν έγκαιρα τη νόσο και στη σωστή ενημέρωση των γονιών, ώστε να απευθύνονται έγκαιρα στα παιδιατρικά νοσοκομεία.

Οι γονείς, για όσο διάστημα τα παιδιά τους υποβάλλονται σε θεραπεία, είναι υποχρεωμένοι να αφιερώσουν όλο το χρόνο τους στο παιδί τους και για τον λόγο αυτόν θα πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα από την πολιτεία, ώστε να προστατεύεται η εργασία και το εισόδημά τους. Οι Σύλλογοι Γονιών αγωνίζονται για την καλύτερη ιατρική, ψυχική και κοινωνική φροντίδα των παιδιών που αγωνίζονται για να κερδίσουν τη ζωή τους».
Το μήνυμα καταλήγει: «Ενισχύστε τον αγώνα κατά του καρκίνου της παιδικής ηλικίας. Τα παιδιά έχουν δικαίωμα στη σωστή ιατρική φροντίδα, ανεξάρτητα από την εθνική, κοινωνική ή οικονομική τους κατάσταση».

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ
Διαβάστε περισσότερα »

Remake ο Highlander! Δεν τον σκότωσε ο Chuck Norris?


Σε πυρετώδεις συσκέψεις και προετοιμασίες βρίσκονται εκεί στο Hollywood προκειμένου να βγει το remake της τεράστιας επιτυχίας των 80's, Highlander, μέχρι το 2012.


Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το σενάριο έχει ήδη ετοιμαστεί και μάλιστα "χτενίζεται" υπό την επίβλεψη της σεναριογράφου του Twilight Melissa Rosenberg.

Αν το ξεπεράσουμε αυτό, θα δούμε ότι δεν είναι και απόλυτα κακό, αφού η Rosenberg έχει επιμεληθεί και το σενάριο της επιτυχημένης σειράς Dexter.

Ακόμα βέβαια αναζητείται ο νέος Highlander, ενώ φήμες θέλουν τον Christopher Lambert να πραγματοποιεί cameo εμφάνιση στο εν λόγω remake.




http://www.on-news.gr
Διαβάστε περισσότερα »

Σαν Σήμερα: 14/02/2011




869 μ.Χ: Πεθαίνει ο μοναχός Κύριλλος, ο οποίος μαζί με το Μεθόδιο εκχριστιάνισαν τους Σλάβους.

1884: Γεννιέται στον Πύργο της Βουλγαρίας ο λογοτέχνης Κώστας Βάρναλης.

1896: Ο ιδρυτής του σιωνισμού Θίοντορ Χερτζλ δημοσιεύει το μανιφέστο «Der Judenstaat» (Το κράτος των Εβραίων), σηματοδοτώντας την εμφάνιση του σιωνισμού.

1898: Αποτυχημένη απόπειρα δολοφονίας του βασιλιά Γεωργίου Α’.

1946: Ο πρώτος ηλεκτρονικός υπολογιστής, που ονομάζεται ENIAC και κατασκευάστηκε από την ΙΒΜ, τίθεται σε λειτουργία στο Αμερικανικό Πεντάγωνο.

1955:  Γεννιέται ο σατυρικός καλλιτέχνης και τραγουδοποιός Τζίμης Πανούσης.

1956: Αρχίζει το 20ο συνέδριο του Σοβιετικού Κομουνιστικού Κόμματος. Κατά τη διάρκειά του ο Νικίτα Χρουστσόφ αποκηρύσσει την προσωπολατρία του Ιωσήφ Στάλιν και κηρύσσει την «αποσταλινοποίηση».

1987: Πεθαίνει, σε ηλικία 76 ετών, ο θεατράνθρωπος Κάρολος Κουν.

1991: Η «Καταιγίδα της Ερήμου» βρίσκεται σε εξέλιξη. Διατρητική βόμβα, που πέφτει από αμερικάνικο αεροπλάνο, διαπερνά καταφύγιο με αμάχους στη Βαγδάτη, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 300 γυναικόπαιδα.
Διαβάστε περισσότερα »