Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

Έφαγε κλήση ο Γιάγκος Ραυτόπουλος επειδή πέρασε τα διόδια με άλογο!

troktiko   showarticleimage2 php 300x200 ΔΟΘΗΚΕ ΚΛΗΣΗ 200 Eυρώ ΣΕ ΑΛΟΓΟ. BRAVO GIORGOS!Ο Γιάγκος Ραυτόπουλος για τις ανάγκες τηλεοπτικού ρεπορτάζ πήγε στα διόδια με άλογο! Φαίνεται πως το άλογο είναι απαγορευμένο μέσο μεταφοράς με τη δικαιολογία ότι στην εθνική θα πρέπει τα οχήματα να κινούνται με πάνω από 60 χιλιόμετρα την ώρα. Ομως στην εθνική Πατρών – Κορίνθου λόγω των έργων υπάρχουν πινακίδες που απαγορεύουν την ανάπτυξη μεγαλύτερης ταχύτητας.Η κλήση είναι 200 ευρώ. Και όπως βλέπετε στην στήλη για τα στοιχεία του οχήματος γράφει… ΑΛΟΓΟ. Σήμερα αναφορά στην περιπέτεια του Γιάγκου έκανε και η εφημερίδα ESPRESSO.Δείτε την είδηση και έπειτα ας φωνάξουμε όλοι

ΕΞΩ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ.

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ESPRESSOΗθελε να περάσει τα διόδια του Ρίου καβάλα στ’ άλογο! Ο λόγος για τον Πατρινό τηλεοπτικό παραγωγό και παρουσιαστή σατιρικής εκπομπής Γιάγκο Ραυτόπουλο (φωτ.), ο οποίος άφησε με το στόμα ανοιχτό δεκάδες διερχόμενους οδηγούς αλλά και τους αστυνομικούς που τον συνέλαβαν, όταν προσπάθησε να περάσει τα διόδια του Ρίου πάνω σε ένα άτι.

Ο Γιάγκος πριν από κάποια χρόνια είχε συλληφθεί, γιατί τον είχαν περάσει για… σατανιστή, ενώ λίγο έλειψε να προκαλέσει διπλωματικό επεισόδιο μεταξύ Ελλάδας και Κίνας, όταν μαζί με το υπόλοιπο καστ της ταινίας που σκηνοθετούσε άρχισε να τρέχει πάνω-κάτω στο Σινικό Τείχος με… προβιές και μάσκες. Γενικά ξέρει να προκαλεί ντόρο, ό,τι κι αν κάνει!

Ο νεαρός απόφοιτος της Σχολής Πολιτικών Μηχανικών εμφανίστηκε στο ταμείο και ζήτησε να πληρώσει το αντίτιμο, αλλά στον τιμοκατάλογο της διέλευσης δεν υπήρχε πρόβλεψη για τα… άλογα. «Η υπάλληλος μου είπε ότι έπρεπε να πληρώσω για δίτροχο κι εγώ της απάντησα: «Με δουλεύεις; Το άλογο έχει τέσσερα πόδια»» λέει με χιούμορ στην «Espresso» ο Γιάγκος Ραυτόπουλος συμπληρώνοντας πως η κίνησή του ήταν ένα είδος συμβολικής διαμαρτυρίας, ενώ τόνισε ότι ήθελε να καυτηριάσει την επικαιρότητα.

Αλογο και αναβάτης απομακρύνθηκαν τελικά από το σημείο με την παρέμβαση της αστυνομίας, ωστόσο ο νεαρός ταραξίας κατέληξε στο αστυνομικό τμήμα για παρακώλυση συγκοινωνιών. «Μου είπαν ότι απαγορεύεται η κυκλοφορία στις εθνικές οδούς με όχημα που δεν αναπτύσσει συγκεκριμένη ταχύτητα κι εγώ τους απάντησα ότι το άλογο είναι ντοπαρισμένο και πιάνει τα 60 χιλιόμετρα την ώρα, καθότι είναι άλογο κούρσας» κατέληξε ο πατρινός τηλεοπτικός παραγωγός…

http://polylitoikairoi.blogspot.com/

Διαβάστε περισσότερα »

Γεράκια υπηρετούν στην Πολεμική Αεροπορία!

Τα γεράκια στην υπηρεσία της Πολεμικής Αεροπορίας...
Ο Πέλοπας, ο Ερμής, η Αριάδνη, η Λυδία, η Καλυψώ, η Φαίδρα και η Αφροδίτη, είναι οι ιπτάμενοι φύλακες των αεροδρομίων.

Η Πολεμική Αεροπορία τους έχει εντάξει σε πρόγραμμα απομάκρυνσης του κινδύνου πρόσκρουσης πτηνού σε αεροσκάφη και “υπηρετούν” σε Καλαμάτα, Άραξο, Τανάγρα και Λάρισα, καθώς εκεί παρουσιάζεται η μεγαλύτερη συχνότητα των περιστατικών με προσκρούσεις πτηνών σε αεροσκάφη.

Οι εκπαιδευτές τους είναι μόνιμοι υπαξιωματικοί που δηλώνουν επιθυμία να ασχοληθούν με τα γεράκια, τα οποία αρχικά η Πολεμική Αεροπορία προμηθευόταν από εκτροφείο της Αγγλίας. Σήμερα υπάρχει η δυνατότητα εγχώριας προμήθειας από εκτροφείο στη Δράμα.

Το καταλληλότερο είδος γερακιού για να αντιμετωπίσει τα πτηνά ενός αεροδρομίου με βάση και τη μέση θερμοκρασία περιβάλλοντός του έχει διαπιστωθεί ότι είναι ο πετρίτης. Ταυτόχρονα, γίνεται προσπάθεια αναπαραγωγής γερακιών, ώστε η Πολεμική Αεροπορία να απαλλαγεί από το κόστος αγοράς που ανέρχεται στα 1.000 ευρώ για κάθε γεράκι.

Η εκπαίδευση των γερακιών που πραγματοποιείται συγχρόνως με την εκπαίδευση του προσωπικού έχει διάρκεια περίπου 4 μήνες. Το Κέντρο Εκπαίδευσης γερακιών που εδρεύει στο ΚΕΦΣΚΥ λειτουργεί ως χώρος φροντίδας νοσούντων γερακιών και γηροκόμησης αναπήρων με την επίβλεψη ειδικών κτηνιάτρων, ενώ οι υπαξιωματικοί συνοδοί γερακιών περνούν από ετήσια αξιολόγηση.

Οι δοκιμές ξεκίνησαν το 1999 από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας όπου υπάρχει έντονη πτητική δραστηριότητα. Τα γεράκια εκτελούν ολιγόλεπτες επαναλαμβανόμενες πτήσεις καθ΄όλη τη διάρκεια της ημέρας σε σημεία κοντά στο διάδρομο προσγείωσης και απογείωσης αεροσκαφών. Κάθε γεράκι εκτελεί καθημερινά 4-5 ολιγόλεπτες πτήσεις γύρω από το γερακάρη και σε ακτίνα τέτοια ώστε να υπάρχει οπτικοακουστική επαφή.

Η χρησιμοποίησή τους είχε άμεσα αποτελέσματα, καθώς μέσα σε ένα μήνα διαπιστώθηκε σημαντική μείωση συγκέντρωσης πτηνών γύρω από τα αεροδρόμιο. Και αυτό γιατί πλέον τα πτηνά της ευρύτερης περιοχής γνωρίζουν ότι η διέλευσή τους από το αεροδρόμιο είναι πολύ επικίνδυνη λόγω των εκπαιδευμένων γερακιών τα οποία και μόνο με την εκτέλεση ελιγμών τους προκαλούν ανησυχία, με αποτέλεσμα να απομακρύνονται από την περιοχή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας ο δείκτης προσκρούσεων πτηνών εντός του αεροδρομίου έχει σχεδόν μηδενιστεί (από 8 συμβάντα το 2000 μόλις ένα το 2010). Πάντως, επειδή κανένα μέσο εκφοβισμού από μόνο του δεν αποτελεί "πανάκεια", η Πολεμική Αεροπορία έχει δημιουργήσει την ομάδα εκφοβισμού πτηνών σε όλα τα αεροδρόμιά της.

Τα μέσα που χρησιμοποιεί για την απομάκρυνση των πουλιών είναι:
- Τα εκπαιδευμένα γεράκια,
- Οι συσκευές παραγωγής θορύβου (κανονάκια αερίου - Propane canons),
- Τα κυνηγετικά όπλα (Shooting guns) και
- Οι συσκευές αναμετάδοσης κραυγών πανικοβλημένων πτηνών (Distress calls: Track-1 γλάρος, Track-2 γεράκι, Track-3 εκπυρσοκρότηση όπλου, Track-4 σειρήνα και Track Λέιζερ).


http://24wro.blogspot.com
Διαβάστε περισσότερα »

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΘΡΥΛΙΚΟΥ ΣΙΡΙΛΟ ΤΟΥ ΚΑΡΟΥΖΕΛ!!!

cirilo carrusel 3

Κυρίες και Κύριοι… Ο θρυλικός Σιρίλο της αγαπημένης σε όλους μας σειράς “Καρουζέλ” (κατά κόσμον Πέδρο Χαβιέρ Βιβέρο Βαλντέθ), έδωσε μία αποκλειστική και απολαυστικότατη συνέντευξη στο Castellano.Gr !!!
Παρόλο που μιλήσαμε εξ αποστάσεως (διαδικτυακά) , καταλάβαμε ότι πραγματικά πρόκειται για έναν σπάνιο άνθρωπο, αξιαγάπητο όσο και ο Σιρίλο του αγαπημένου Carrusel. Για την συνέντευξη στα Ισπανικά πατήστε εδώ( la entrevista en español)
Castellano.gr : Καλησπέρα, καλωσόρισες στο Castellano.Gr
Pedro Vivero Valdez :Ενα μεγάλο “γειά” προς όλους!!!

C : Ξερεις ότι το Καρουζελ είναι από τις πιο γνωστές λατινοαμερικανικες σειρες στην Ελλαδα (δε νομιζουμε ότι υπαρχει νεος πανω από 20 και κατω από 35 που να μην την ξερει);
P : Είναι μία αληθινή έκπληξη και μεγάλη χαρά το να μαθαίνω ότι η τηλενουβέλα μπόρεσε να εκτιμηθεί από έναν από τους λαούς και τους πολιτισμούς που υπήρξαν το λίκνο της παγκόσμιας γνώσης στην εποχή μας.
Για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω πλήρη συνείδηση των χωρών, των λαών και των ανθρώπων στους οποιους κατάφερε να φθάσει το μήνυμα της ενότητας, της ισότητας και του σεβασμού ανάμεσα στους λαούς του κόσμου, αλλά μου προκαλέι τρομερή χαρά να μαθαίνω ότι, παρά τα σύνορα, τις αποστάσεις , τις γλώσσες και ακόμα και τις ιδεολογίες , μοιραζόμαστε ένα κοινό ονειρο: ‘την ειρήνη και την ευτυχία ανάμεσα στους λαούς’.

C : Το Καρουζελ ηταν μεγαλη εμπειρια για σενα;
P : Για να απαντήσω αυτήν την ερώτηση , θα μου άρεσε να αναφέρω μέρος της κληρονομιάς που μας κληροδότησε η ελληνική φιλοσοφία, όπου θα μπορούσαμε να δούμε την αντανάκλαση από την οποία ξεφυτρώνει το μεγαλείο αυτής της θαυμάσιας εμπειρίας , που είχα την ευκαιρία και την ευλογία να γνωρίσω.

Σαν μαθημα και ένδειξη ευχαριστίας, σας ζητώ να μου επιτρέψετε να ανατρέξω σε αυτήν την ιδέα , που τόσες φορές μου ήρθε στο μυαλό στο σχολείο: ‘οι συλλογισμοί’, που ξεκινούν από τις ακόλουθες παγκόσμιες βάσεις (παραδοχές)
Όλη η αλήθεια είναι μεγαλειώδης. Όλη πραγματικότητα είναι αληθινή. Όλη πραγματικότητα είναι μεγάλη

Θεωρώ ότι το μεγαλείο του να έχω αυτήν την εμπειρία στη νουβέλα προήλθε σαν επιβεβαίωση της αλήθειας των παραδοχών, που έθεσαν τις βάσεις για την πραγματοποίηση αυτού του ονείρου από το δημιουργικό μυαλό ενός ευγενούς ανθρώπου , του διδασκάλου Abel Santa Cruz (σ.μ. ο σεναριογραφος της σειρας). Στη διάρκεια της ζωής μου έχω υπάρξει μάρτυρας αυτού του τρομερού δείγματος καλοσύνης, ταπεινότητας, σεβασμού, φιλίας, ανθρωπότητας και αξίας υπαρκτής σε κάθε ένα από τα άτομα που είχα την ευκαρία να γνωρίσω και που, χωρίς αμφιβολία , μου επιτρέπει να έχω τη σιγουριά για ένα τουλάχιστον πράγμα στη ζωή: ότι μπορώ να πιστεύω στα όνειρα και στο μήνυμα που αποκαλύπτουν μέσα στο χωρο της αλήθειας ‘η αλήθεια είναι μεγάλειώδης’

Δεν πιστεύω ότι η υλική προσέγγιση της έννοιας του μεγαλείου προέρχεται μόνο από την αρχέτυπη τυποποίηση του ωραίου, του καλού , του δυνατού ή του πλούτου σαν παγκόσμιες συμβολικές παραστάσεις αυτής της ιδέας. Επίσης θεωρώ ότι το αδύναμο, το μη τέλειο και το μικρό μπορούν με την ποιότητα τους να είναι αξιοπρεπή αντιπροσωπευτικά αυτής της ενδιαφέρουσας έννοιας.

Εν συντομία, μπορώ να μοιραστώ μαζί σας αυτό το ταπεινό εύρημα: ‘το αληθινό μεγαλείο είναι οπουδήποτε και να κοιτάξεις, μία πέτρα, ένα σύννεφο, ένας φίλος, στο δρόμο, σε ένα χωριό’.

C : Ολοι πιστεουμε ότι το Καρουζελ ηταν μια σειρα εντελως διαφορετικη από τις άλλες. Τι πιστευεις ότι είναι αυτό που την κάνει διαφορετική;
P : Το ότι μας ενώνει για να προχωρήσουμε στην εύρεση ενός κοινού ονείρου: τη φιλία, την αγάπη, την ειρήνη, την ευτυχία…..

C : Τα παιδια πολύ συχνα μπορουν να είναι σκληρα, αφου δεν είναι ευκολο να αποδεχτουν το διαφορετικο. Οι διακρισεις κάθε τυπου είναι συχνο φαινομενο. Γιατι πιστευεις ότι ο Τσιριλο ηταν ο πιο δημοφιλης χαρακτήρας? Επειδή τα παιδια κατάφεραν να δουν τη σκληρότητα από την οπτική γωνία του θύματος?
P : Γιατί δε γίνεσαι θύτης χωρίς να έχεις υπάρξει θύμα πρώτα. Με κάποιον τρόπο, αυτή η τάξη συμπεριφορών είναι αντιδράσεις που μαθαίνονται κοινωνικά. Όπως σε κάποια περίπτωση το έθεσε ο Sigmun Freud στο κείμενό του ‘ο πολιτισμός, πηγή δυστυχίας’, τα παιδιά και ακόμα και οι ενήλικες , είμαστε επιρρεπείς στο να συμπεριφερόμαστε σύμφωνα με συγκεκριμένα πολιτισμικά πρότυπα κοινωνικού περιεχομένου, και αυτό που μπορώ να μοιραστώ μαζί σας από αυτήν την πλευρά του κόσμου , είναι ότι ακόμα είναι ζωντανό ένα δυνατό πνεύμα της εποχής φορτισμένο με βία και επιθετικότητα μεταξύ ομοίων, από το οικογενειακό περιβάλλον μέχρι τους ψυχαγωγικούς ή τους ακαδημαικούς κύκλους.

Είναι αυτός ο λόγος που πρέπει να ξανασκεφτόμαστε κάθε στιγμή και λεπτό το σκοπό του να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, οφείλουμε να πάμε προς αναζήτηση του εξανθρωπισμού των αρετών και των ελαττωμάτων μας, για να σταματήσουμε να θέλουμε να γίνουμε θεοί και να είμαστε αδιάφοροι μπροστά στον ανθρώπινο πόνο , που ίσως είναι μία απλή ιδέα στα λόγια, αλλά απαιτεί όλη τη ζωτική δύναμή μας για να επιτευχθεί.

C : Οι καθημερινες παιδικες σειρες είναι συχνα πιο ‘σοβαρες’ από αυτές που απευθύνονται σε ενήλικους. (ατρομητοι, Καρουζελ, τσικιτιτας). Γιατι πιστευεις ότι συμβαινει αυτό;
P : Γιατί είναι για παιδιά. Στην εποχή μας, έχουν προσπαθήσει να αποκλείσουν και να υποτιμήσουν την κριτική σκέψη και τις διάφορες οπτικές γωνίες που μπορούν τα παιδιά να έχουν αναφορικά με την πραγματικότητα που βιώνουν , κι έτσι η καθαρότητα και η ξεκάθαρη ερμηνεία την οποία αυτά δίνουν στα πράγματα , είναι πολύ πιο απλή και κοντινή στην πραγματικότητα από αυτήν που καποιος από εμάς μπορεί να προσφέρει αρχίζοντας από την αντικειμενική έννοια της κριτικής σκέψης. Αυτά αντιλαμβάνονται το πλαίσιο με καθεστώτα και νοηματικές δομές πιο απλές και φυσικες , για αυτό και πιο κοντινες στην πραγματικοτητα (την αληθεια).

Εδώ έγκειται ο λόγος για τον οποίο θεωρώ ότι μπορεί κανείς να βρει μεγαλύτερη σοβαρότητα στα υλικά και τις γνώσεις που απευθύνονται στα παιδιά . Δεν πιστεύω ότι κατέχουν την επαρκή εμπειρία για να κατανοήσουν το βάθος των μηνυμάτων που μπορεί να έχει μία φάρσα ή μια παρωδία, ακόμα κι εγώ χρειάζομαι προσπάθεια για να το κάνω , αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δε μπορούν να αναπτύξουν μία γνώμη ή να κάνουν ένα κατηγορηματικό σχόλιο σχετικά με το θέμα.

C : Είναι εύκολο να είσαι ηθοποιός στην ηλικία των 10?
P : Για μένα ήταν απλό, γιατί δεν υποκρινομουν, ειχα την εντυπωση ότι βρισκόμουν σε ένα σχολικό παιχνίδι , όπου το παιχνίδι μας ήταν να είμαστε παιδιά ενός δημοτικού σχολείου, αντί να είμαστε πιλότοι της φόρμουλα 1, γιατροί, αρχιτέκτονες ή αστροναύτες.

Θεωρώ ότι αυτό ηταν ένα από τα ομορφότερα και πιο διασκεδαστικά χαρακτηριστικά, από τα οποία κατάφεραν να κερδίσουν πολλά τόσο οι παραγωγοί όσο και οι σκηνοθέτες της σειράς ‘το να παίξουμε ότι είμαστε παιδιά που θέλουν να είναι ευτυχισμένα’.

C : Είναι εύκολο να γνωρισεις τη φημη και την επιτυχια σε μικρη ηλικια?
P : Δεδομένης της μικρής ηλικίας μου, δεν είχα την επαρκή ωριμότητα να κατανοήσω και να κατευθύνω με τον κατάλληλο τρόπο αυτή τη διαδικασία. Βάσει της εμπειρίας μου πιστεύω ότι ήταν ένα σταδιο αρκετά δυνατό και ασταθές για να μπορέσει να το χειριστεί και να το κατευθύνει σωστά η ψυχολογία ενός παιδιού ή ενός νέου.Η πρώιμη νοητική προετοιμασία στο περιβάλλον των αξιών, της ηθικής και της διανοητικότητας είναι ανεπαρκής στην περίπτωση των παιδιών και για αυτό θεωρώ ότι πρέπει να ενωθουν η σωματική με τη συναισθηματική πτυχή, αναφορικά με τη δύναμη, τη φθορά και την ένταση.

Στην περίπτωσή μου, συγκεκριμένα, όπου εγώ δεν είχα καμία προηγούμενη προετοιμασία σχετικά με την υποκριτική, δεδομένου ότι ήμουν ένα παιδάκι του δημοτικού, όπως οποιοδήποτε άλλο τότε, ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα, είχα την ευκαιρία να λάβω μέρος σε αυτήν την νουβέλα χάρει σε μία αγγελία που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα και σε μία διαδικασία επιλογής, από την οποία επιλέχθηκα. Για αυτό και από τη μία μερα στην άλλη έφθασα να είμαι –από ένα παιδί που γεννήθηκε σε μία χώρα μακρινή από αυτήν των γονιών του , όπου η μητέρα μου έπαιζε και τους δύο ρόλους (μητέρα και πατέρας) , στο να είμαι ένα παιδί που βγαίνει στην τηλεόραση και το εκτιμά κόσμος που αυτό δεν έχει καν την τιμή να γνωρίζει, για αυτό και τα συναισθήματα και τα αισθήματα ήταν υπερβολικά δυνατά, έντονα και ενδιαφέροντα. Ο κόσμος εδώ στο Μεξικό έχει μία προσωπικότητα θαυμάσια, φιλική, διακριτική , χαρούμενη και συγκαταβατική, έτσι μπορείς να καταλάβεις τι εκπληκτικές, όμορφες αναμνήσεις έχω , χαχαχα….- το ότι μπήκα στη διαδικασία να τα σκεφτώ αυτά τωρα, μου έφτιξε τη διάθεση αυτή τη στιγμή.

Η μητέρα μου διαδραμάτισε έναν πολύ σημαντικό ρόλο σε όλη αυτήν τη διαδικασία, μιας και αυτή με προσανατόλισε και με συμβούλευσε με έναν τρόπο πολύ τρυφερό και πολύ διακριτικό. Η οικογενεια μας, που ζει στον Ισημερινό, είναι απλή και ταπεινή, είναι άνθρωποι που ζουν από το ψάρεμα και τα χωράφια, για αυτό και οι αξίες με τις οποίες εκπαιδεύτηκα και προσανατολίστηκα, είναι πολύ απλές και βασικές , αλλά γεματες από την παράδοση και τα έθιμα , όπως το να γνωρίζεις τη γη, τη φύση , τις κατάλληλες εποχες για καλλιέργεια, ή πώς να ξεχωρίζεις ένα καβούρι ώριμο ή φρέσκο για να το φέρεις στο σπίτι και να το ετοιμάσεις την ώρα του φαγητού.

C : Και κατι που ολοι θελουμε να μαθουμε: η Μαρια Χοακινα ειχε μεγαλη αποψη για τον εαυτο της και στην πραγματικοτητα;
P : Όχι, για κανέναν λόγο, στην παιδική μας ηλικία ήταν –και δεν αμφιβάλλω ότι θα συνεχίζει να είναι- η πιο τρυφερή και γεμάτη αγάπη κοπέλα που είχα την τιμή να γνωρίσω . Ο σκληρός και αντιπαθητικός χαρακτήρας που είχε στη σειρά απέναντί μου, ερχόταν σε απόλυτη αντίθεση με την τρυφερότητα και την εκτίμηση που μου έδειχνε όταν συναντιόμασταν εκτός κάμερας . Θεωρώ ότι αυτή είναι μία από τις αρετες που τη βοήθησαν να γίνει μία από τις πιο ταλαντούχες καλλιτέχνιδες που είχα την ευκαιρία να γνωρίσω.

Πλέον, αν και διατηρούμε μία περιστασιακή επαφή , δεδομένων των δραστηριοτήτων και των ευθυνών που έχουμε, νοιώθω έναν απέραντο ενθουσιασμό, ευτυχία και σεβασμό για αυτήν τη μεγάλη γυναίκα στην οποία κατάφερε να εξελιχθεί χάρει στην προσπάθεια και τη θέληση για υπέρβαση . Τη βλέπω σαν μία θαυμάσια γυναίκα γεμάτη επιτυχίες και κατορθωματα, ως μία φανταστική μητέρα , με τον δυνατό της χαρακτήρα απέναντι στα Μέσα , που προστατεύει την ευημερία και την ηρεμία της οικογένειάς της, αυτή η δύναμη που αντικατοπτρίζεται στη ματιά της, σαν το ένστικτο μίας λεαινας που προστατεύει το μικρό της , όταν παρουσιαστεί καποιο αρπακτικό. Όλα αυτά την κάνουν , όχι μόνο προσωποποίηση αυτού του μυθικού και μεγαλοπρεπούς ζώου, αλλά και ηγέτη μέσα στην αγέλη αυτών των μεγαλοπρεπών πλασμάτων.

C : Εχεις ακόμα επαφή με κάποιους συμπρωταγωνιστές σου;
P: Ναι, με καποιους από αυτούς: τη Λαουρα, τον Πάμπλο, τη Μαρσελίνα, τον Χάιμε και τον Ντανιέλ, ακόμα έχουμε επαφή μέσω Ιντερνετ, ή σε κάποιες περιπτώσεις πίνουμε έναν καφέ μαζί για να συζητήσουμε, να θυμηθούμε και να γελάσουμε λιγάκι. Από την παιδική μας ηλικία καταφέραμε να χτίσουμε έναν γερό δεσμό και μέχρι σήμερα τον διατηρούμε, αυτό μας επιτρέπει να δούμε την τρυφερότητα που έχουμε μεταξύ μας.

C : Με τι ασχολεισαι σημερα;
P : Ο δρόμος μου είναι προσανατολισμένος στον ακαδημαικό τομέα, στις πανεπιστημιακές σπουδές που αυτήν την περίοδο πραγματοποιώ και ευελπιστώ να συνεχίσω. Είμαι τελειόφοιτος του τμήματος Επιστημών της Επικοινωνίας του Εθνικού Αυτόνομου Πανεπιστημίου του Μεξικό και αυτή τη στιγμή κάνω τη πτυχιακή μου εργασία , που είναι σχετική με τις Νεες Τεχνολογίες και τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιας του Μεξικό.

Με τον ίδιο τρόπο η εκπαίδευση μου συνοδεύεται και από το καλλιτεχνικό στοιχείο , το οποίο μου έχει επιτρέψει να διατηρηθώ μεσα στο χώρο της τέχνης, δεδομένου ότι κάνω χορό αφρικάνικο και αφροκολομβιάνικο εδώ και αρκετα χρόνια σε ένα συγκρότημα που λέγεται ‘Yuka’, το οποίο διευθύνεται από την κυρία Penélope Vargas .

Επίσης δουλεύω σε μία Σχολή Κινηματογράφου , το Κέντρο Κινηματογραφικής Κατάρτισης, που αποτελεί μέρος του Εθνικού Κέντρου Τεχνών. Αυτό κατέληξε να είναι μία καλή εμπειρία, το να συναναστρέφεσαι με κόσμο που εργάζεται σε αυτόν τον τομέα , εμπλουτίζει πολύ το πνεύμα. Ο ρόλος που διαδραματίζω στη σχολή είναι σχετικός με το ακαδημαικό περιβάλλον , όπου σαν επίκουρος ακαδημαικός είμαι επιφορτισμένος με την υποστήριξη τεχνικών και διοικητικών θεμάτων , από το να προβάλλουμε ταινίες στις αίθουσες του κινηματογράφου μέχρι την επεξεργασία σε βάση δεδομένων για τον ακαδημαικό τομέα.

Ανάμεσα σε αυτές τις δραστηριότητες, μαζί με την αγαπη μου για τον αθλητισμό, αφιερώνω την προσοχή μου και την ενέργειά μου, για να εξασκώ το μυαλό , το σώμα και το πνεύμα.

C : Ο κόσμος στο δρόμο σε αναγνωρίζει ακόμα και σε αποκαλεί ‘Τσιρίλο’;
P : Ισως όχι στο δρόμο, αλλά σας πληροφορώ ότι οι συνάδελφοί μου στη Σχολή αντιλήφθηκαν πριν λίγο καιρό ότι εγώ συμμετείχα σε αυτήν την τηλενουβέλα και δε μπορούσαν να το πιστέψουν , δεδομένου ότι σχολίασαν ότι ποτέ δεν είχαν φανταστεί ότι θα δούλευαν με τον Τσιρίλο, το παιδάκι του Καρουζέλ.

Αυτού του τύπου οι αντιδράσεις μού προκαλούν μεγάλη έκπληξη και χαρά , μιας και οι άνθρωποι αναβιώνουν πολλές αναμνήσεις από την παιδική τους ηλικία και τις μοιράζονται μαζί μου , σχολιάζοντας ότι κατά τη δική τους σχολική περίοδο είχαν επίσης έναν φιλαράκο, τον οποίο αποκαλούσαν Χάιμε Παλίγιο, Κοκιμότο ή Τσιρίλο. Για μένα αυτό είναι σαν να έχουμε ζήσει την παιδική ηλικία μαζί, και με κάποιο τρόπο ουσιαστικά αυτό κάναμε. Κάτι που μου προκαλεί μεγάλη έκπληξη είναι η αντίδραση που ζωγραφίζεται στο πρόσωπό τους όταν μαθαίνουν το παρελθόν μου , αφού τα μάτια τους μέσα σε μια στιγμή γεμίζουν με δυσπιστία, περνώντας στην έκπληξη που έπειτα μετατρέπεται σε χαρά και μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και σιγουριά. Αυτή είναι μία από τις πιο όμορφες και ικανοποιητικές αντιδράσεις που είχα την ευκαιρία να εκτιμήσω στον κόσμο, ‘είναι ένα θαυμάσιο δώρο που μου χαρίζουν’.

C : Ποια είναι η άποψη σου για τη showbiz;
P : Έχω καποιες επιφυλάξεις σχετικά με τη διαχείριση αυτης της έννοιας , δεδομένου ότι εδώ στο Μεξικό αυτή η έννοια έχει συνδεθεί έντονα με τη ΄μεταφορά’ του ‘Ρωμαικού τσίρκου’ : περισσότερος άρτος και θέαμα για να διατηρηθούν οι λαοί κάτω από τον μανδύα της αβεβαιότητας. Κάποιοι συγγραφείς και θεωρητικοί από τον κοινωνιολογικό και επικοινωνιακό χώρο έχουν κάνει χρήση αυτής της έννοιας για να προσδιορίσουν μία διαδικασία μαζικής επικοινωνίας που έχει σαν αποτέλεσμα την παραπληροφόρηση της κοινωνίας μαζί με την νάρκωση του κόσμου εξ αιτίας των Μέσων . Για αυτό και επινοήθηκε ο όρος ‘κοινωνία του θεάματος’, για να εξηγήσει και να αναλύσει μία από τις αποκλίσεις των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, μπροστά στην εφαρμογή των κοινωνικων λειτουργιών αυτών των εργαλείων.

Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους εγώ συνηγορώ υπέρ της ιδέας του ‘πολιτισμένου κόσμου’ , όπου εστιάζουμε κυρίως στη χρησιμότητα των Μέσων για τη δημιουργία ενός προφίλ που επιθυμεί να εμπλουτίσει και να ενδυναμώσει τις δυναμικές της ολοκλήρωσης, αλληλεπίδρασης, οργάνωσης και του συντονισμού των κοινωνιών στις απαρχές και την καταγωγή τους

C : Σκεφτεσαι να γυρίσεις στην τηλεόραση?
P : Μόνο εκπαιδευτική ή πολιτιστική, η ψυχαγωγική τηλεόραση μου προκαλεί αρκετή λύπη , μιας που συνηθιζει να υποτιμά την αισθητική και την κριτική σκέψη των τηλεθεατών , παρουσιάζοντας θεάματα προσβλητικά , βίαια και χαμηλού επιπέδου επιχειρωντας να επιβάλει ότι αυτή είναι η τηλεόραση που ο κόσμος θέλει και χρειάζεται να βλέπει.

Χωρίς αμφιβολία, εάν αποφάσιζα να συμμετάσχω σε τηλεοπτικές σειρές στο χώρο της ψυχαγωγίας , θα ήταν σε ένα ώριμο στάδιο της ζωής μου, -γεμάτο εμπειρία-, δεδομένου ότι αυτήν την περίοδο θεωρώ ότι θα μπορούσα να μεταβληθώ και να νικηθώ από αυτο το τρομερο τέρας (Πολύφημος-Οδυσσεάς) που είναι η βιομηχανία της τηλεόρασης , όπου οι ανησυχίες μου , οι ιδέες μου και οι προτάσεις μου θα μπορούσαν να εγκλιματιστούν και να μεταβληθούν μέσα σε ένα πλαίσιο όπου τα ενδιαφέροντα του εμπορικού χώρου υπερισχύουν σαν βασικός πυλώνας αυτών των δραστηριοτήτων.

Ετσι, προς στιγμήν , επιδιώκω να σχηματιστώ επαγγελματικά με τον καλύτερο τρόπο στις σπουδες, την ανάλυση και την κατανόηση της επικοινωνιακής , τεχνολογικής, κοινωνικής και πολιτιστικής διαδιακασίας, για την προαγωγή σταθερών , ελκυστικών και κατάλληλων θέσεων αναφορικά με το κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο ζούμε.

C : Γνωριζεις την Ελλάδα? Θελεις να την επισκεφτεις καποια στιγμη?
P : Μόνο μέσω των βιβλίων, των ταινιών, των πινάκων και των ονείρων, αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίσω αυτήν τη μυθική και ιερή γη ,που από μικρή ηλικία μαθαίνουμε να φανταζόμαστε χάρη στα βιβλία της ιστορίας και τη λογοτεχνία.

Νομίζω ότι είναι μία πρόταση που αλήθεια πρέπει να λάβω σοβαρά υπόψιν μου, δεδομένου ότι εάν η ζωή μου το επιτρέψει , δε θα ερχόμουν σαν τουρίστας, αλλά σαν ένας επικοινωνιολόγος της πολιτιστικής ανθρωπολογίας , με το ενδιαφέρον να γνωρίσω και να μάθω από έναν λαό τόσο θαυμάσιο , για να αναπτυξω μία εργασία πολιτιστικής σύνδεσης ανάμεσα στην Ελλάδα και τη Λατινική Αμερική. Θα ήταν μία εμπειρία και συνάμα μία περιπέτεια υπαγορευμένη από τους ίδιους θεούς.

Castellano.gr : Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ… ήταν μεγάλη τιμή να σε έχουμε εδώ.
Pedro: “Η ευλογία και η βούληση των Θεών είναι μαζί σας” (σ.σ: αυτό μας το είπε στα Ελληνικά!)
Pedro Javier Vivero Valdez.
Μετάφραση από τα Ισπανικά – Επιμέλεια : Rosa

http://www.castellano.gr
Διαβάστε περισσότερα »

Σαν Σήμερα: 26/02/2011




1802: Γεννιέται ο γάλλος συγγραφέας Βίκτωρ Ουγκώ.

1815: Ο Ναπολέων με 1.200 οπαδούς του ξεκινά από το νησί Έλβα, όπου ήταν εξόριστος, με προορισμό το Παρίσι για να ξαναπάρει την εξουσία.

1906: Γεννιέται ο ζωγράφος Νίκος Χατζηκυριάκος Γκίκας.

1923: Ενώνονται οι εθνικιστές και οι φασίστες της Ιταλίας.

1930: Ο πρώτος φωτεινός σηματοδότης εγκαθίσταται στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης.

1932: Γεννιέται ο τραγουδιστής της κάντρι Τζόνι Κας.

1936: Ύστερα από μακροχρόνιες έρευνες, ο Φερδινάνδος Πόρσε παρουσιάζει το «λαϊκό αυτοκίνητο», γνωστότερο ως Volkswagen.

1945: Γεννιέται ο αμερικανός ρόκερ Μιτς Ράιντερ.

1946: Γεννιέται ο τραγουδιστής Μανώλης Μητσιάς.

1953: Γεννιέται η τραγουδίστρια Χριστιάνα (Λαβίνα).

1959: Πεθαίνει ο ηθοποιός Λου Κοστέλο. Μαζί με τον Μπαντ Άμποτ αποτέλεσα το δημοφιλές κωμικό δίδυμο του κινηματογράφου «Άμποτ και Κοστέλο».
Διαβάστε περισσότερα »

Μικρές χαρές. Ένα πολύ συγκινητικό βίντεο. Αξίζει να το δείτε....

Διαβάστε περισσότερα »