Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Όταν μια γιαγιά πάει να μεταλάβει.... (DR SEENG)


Η σημερινή ανάρτηση είναι προέκταση αυτής εδώτης εικόνας. Πρόκειται για ένα θέμα με το οποίο πάντα ήθελα να καταπιαστώ, αλλά μόλις σήμερα μού δόθηκε η ευκαιρία να το κάνω: το μαρτύριο που τραβάμε όλοι όσοι πηγαίνουμε στην εκκλησία να μεταλάβουμε και στριμωχνόμαστε από τις γιαγιάδες!

Έχω στριμωχτεί σε club, έχω στριμωχτεί από θαυμάστριες, έχω στριμωχτεί στην Τούμπα, έχω στριμωχτεί και σε ουρές σε τράπεζες και ΔΕΚΟ, αλλά πουθενά δεν έφαγα κλωτσιά ή αγκωνιά, ούτε απειλήθηκε η ζωή μου από καμία υπερηλικιωμένη τσαμπουκαλού με μπαστούνι! Πας να κοινωνήσεις και φεύγεις επίδοξος δολοφόνος!

Αυτά τα πλάσματα κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Το παρουσιαστικό τους είναι παραπλανητικό κι αυτό τους δίνει το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού. Ιδού λοιπόν τι συμβαίνει όταν μια μέση Ελληνίδα γιαγιά πηγαίνει στην εκκλησία για να μεταλάβει:
......
......
......
......
......
......
......
......
......
......
......
......
......





Δεν πειράζει αν δεν γνωρίζετε τις ορολογίες του μπάσκετ. Ούτε ο Ομπράντοβιτς δε θα μπορούσε να τα καταλάβει έτσι όπως τα έγραψα...













http://www.drseeng.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου