Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Γιάννης Ζουγανέλης: "Δεν έχω πρόβλημα με τους gay, αρκεί να μην τους πειράζει που είμαι straight"

Ο απολαυστικός Γιάννης Ζουγανέλης βρέθηκε το «Βράδυ» της Πέμπτης στη συντροφιά του Πέτρου Κωστόπουλου και διηγήθηκε ιστορίες από την οικογενειακή του ζωή με τους κωφάλαλους γονείς του, μίλησε για τον κοινωνικό ρατσισμό ενώ δεν αρνήθηκε να τραγουδήσει ένα κομμάτι-έκπληξη και να παίξει ένα σκετς...

"Οι Έλληνες δεν είναι πολιτισμένοι, δεν συμπαρίστανται" είπε ο Γιάννης Ζουγανέλης και μίλησε για τον κοινωνικό ρατσισμό και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε έχοντας κωφάλαλο πατέρα και κωφή μητέρα: "Αναγκάστηκα να κηδεμονεύσω τους γονείς μου και να τους υπερασπιστώ απέναντι σε μια κοινωνία ανυπόληπτη, να κηδεμονεύσω την άδικη σχέση που είχαν με την κοινωνία", είπε και εξήγησε πως εξαιτίας αυτής της αντιμετώπισης οι γονείς του δεν κατάφεραν να μορφωθούν και έμειναν αναλφάβητοι:

"Ο κοινωνικός ρατσισμός είναι ένα πράγμα που ευτυχώς δεν τον καταλαβαίνουν οι ίδιοι και το πρόβλημα της κοινωνίας είναι ότι δεν τους βοηθά να μπουν στη διαδικασία των ανθρώπων με νόηση". Αρκετά ενοχλημένος όμως πρόσθεσε πως ακόμα και η ευαισθησία της κοινωνίας μας ήταν εικονική:

"Η ελληνική κοινωνία έκρυβε τα ανάπηρα παιδιά της, ήταν ντροπή να τα βγάζεις προς τα έξω. Κάτι πήγαμε να κουνηθούμε με τους Παραολυμπιακούς Αγώνες, αλλά γίνανε πράγματα βιτρίνας και εντυπωσιασμού" πρόσθεσε.

Ο Γιάννης Ζουγανέλης αναφέρθηκε όμως και στους ομοφυλόφιλους: "Δεν έχω πρόβλημα με τους gay, αρκεί να μην τους πειράζει που εγώ είμαι straight, γιατί συμβαίνει και αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου